söndag 15 november 2009

Jag vill börja nu!

Nu brinner jag av otålighet! På vidareutbildning igår i regnigt Stockholm. Allt det nya!
Jag vill sätta igång omedelbart! Hur ska man palla att ge sig till tåls en hel vecka?
Om VV är bra nu - och det är det - så blir det ÄNNU bättre snart, snart.
Och en massa nya idéer fick jag. Känner mig manisk. På tåget träffade jag dessutom en kär, gammal medlem som inspirerade ytterligare.
Tur att man ska ut på havet igen och får annat att tänka på; som sekundmetrar, tortyrmusik, hitta rätt och vad det bjuds för smaskigt i mässen kväll...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att inte du och jag kompar på den där havskursen för jag är alltid ur kurs på båtar och måste ha Ariadnes tråd för att hitta till hytten ...
Vi borde höras och bolla idéer kanske?
Go Tur som dom säger i Norge!
Anna

Karin Cassel sa...

Det går faktiskt hyfsat att hitta. Jag har upptäckt att det finns SYSTEM för allt.
Bollar gärna idéer!

Anonym sa...

När får ni börja med det nya???? Efter nyår eller tidigare?
Ha en bra resa..
Kram Pia

Karin Cassel sa...

Redan vecka 48!!!!!!!

Anonym sa...

Hej!
Förstår precis vad du menar! Är precis lika ivrig jag! Med invigning i nya lokalen samtidigt =)Nu startar nedräkningen!
Lycka till!Kramar My i Tierp

Anonym sa...

Hmmm. Ska man orka ta tag i skiten redan då.... var inställd på efter nyår :o)
Kramar Pia