söndag 11 oktober 2009

Personalmöte igen

Vad gör ViktVäktarkonsulenterna på sina personalmöten?
Jo, det ska jag tala om: Vi vägs.
Därefter äter, fikar, äter, dricker, dricker, dricker, äter, fikar, äter, och fikar vi.
Så kanske det presenteras lite nyheter och då applåderar vi lite försiktigt. Om nyheten inte gäller godis förstås. Då blir det tjo och tjim och applåderna vill aldrig sluta.
Ja, det här ska bli kul. Say no more.... den som går på möten får se. Tids nog.
Sen blev jag guldkonsulent igen. Tack, kära medlemmar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att du är på "banan" igen. Nu känner jag igen dig! Kul att läga dina "blogger". Hoppas att du kan inspirera mig så pass att även jag kan komma på "banan",,,igen. Tänk att det kan vara så svårt, jag skulle vara överlycklig om jag lyckades med att få bort mina 4 kilo som biter sig fast på min kropp. Men skam den som ger sig...mig blir du inte av med så lätt. Ses ikväll. //TW

Anonym sa...

Grattis :) Trevligt ni verkar ha....
Saknar dig // Pia

Karin Cassel sa...

Kära TW och Pia!
Ni blir inte av med mig heller! De där fyra sista kilona biter sig verkligen fast, men det gör ju vi med. Aldrig, aldrig, aldrig ger vi upp!