fredag 7 december 2007

Striptease!

Män. Ett problematiskt ämne. Jag gillar dom. Dom gillar inte mig. Åtminstone kommer de inte till ViktVäktarna i den utsträckning jag skulle önska.
Det kan man förstå: se bara på vår reklam: idel brudar. Men - killar, de flesta, gillar ju brudar? Vi har massor!
Vad gillar de mer? Öl. Det har vi inte på mötena. Hmm - en brist. Mer då? Raka puckar. Mycket fakta. Jo, det har vi och mer blir det med det här nya programmet. De gillar inte känslopjunk. Ok, det har vi ibland, men inte så ofta.
Jag har funderat på att dra igång en grupp enbart för män i Österbybruk. Onsdagar kl 19. Vad tror ni om det?
Vad skulle behöva hända för att du som är man skulle vilja komma till en viktväktarkurs och lära dig gå ner i vikt?
Svar mottages tacksamt.
Tillsvidare kan jag berätta att vi börjat med striptease på ViktVäktarna i Tierp. Klädesplaggen yr, ska ni veta, snart står de där i bara mässingen, damerna!
Jojo, det var mums för Måns, det!

Inga kommentarer: